Ben yaptırdım. Doktorum yaptırıp yaptırmak istemediğimi sordu. Kararı ona bıraktım. Ailende şeker hastası var mı diye sorduğunda babamın seker hastası olduğunu söyleyince yapalım o zaman dedi. Şeker çıkmadı ama korku hikayelerine sahip insanlarda hep şeker çıkmış o yüzden ayilip bayilmalar olmuş. Ben de hiçbir sorun olmadı. İce tea gibi güzel tadı olan bi içecek. Öyle şerbet türü bisi değil. Bence baklava türü şeyler yiyebiliyosan onlarda bile daha fazla şeker vardır. Ve şeker olan kişilerin bebekleri de fazla iri olup normal doguma engel oluyo. Kendimi de bebeğimi de bu tehlikeye atamadım. bana göre gereksiz yere fazla abartilan bir konu.