Meleyinannesi Kizlar sol yumurtaligimda ağrı var son bir saatdir. 21haftama keçdim bu gün neden olduğunu bilen varmı. Şiddətli bir ağrı deyil amma korkdum bir an 🙁
Kubraulu Meleyinannesi Akıntı durumunda farklılık olmadıgı sürece(lekelenme şeklinde) asla korkma. Stres yapma dua et rahat ol🌸
Fatmailkkn8 Benimde göbek deliğim ağrıyor ama normalmiş rahim genişledikçe oluyormuş bu ağrılar bende 20+4 haftalığım
Meleyinannesi Kubraulu Kubraulu yok akinti yok cok şükür ara sıra rengsiz kokusuz oluyorda oda doktor normal dedi başqa bir şeydə yok tesekkur ❤️
Derya6121 Meleyinannesi o ağrılar normal rahim büyüdüğü için oluyor. Ama sürekli artan devamlı gelen ağrıysa doktorunuza danısın
Derya6121 Meleyinannesi buradakı kimse doktor degıl ama yasadıklarımdan fikrim var ağrıda artış kan lekelenme rahmın sureklı kasılması acile işaret