27 haftalık hamileyim kızlar göbeğim ve çevresi ağrıyor ne yapmalıyım lütfen yardim
273127 bebek rahim büyüdüğü için oluyor o ağrı
-Susam- peki nasıl geçer bir çözümü var m
Bnde burda durayım önerilere benimde ihtiyacım var🤦🏻♀️
273127 Bi çözümü yok malesef zamanla geçiyor sadece
-Susam- yaaaa bide oturduğum zmn çok oluyo mecbur ayakta duruyorum
273127 yine de doktorunuz a sorun belki bişeyler önerir geçmiş olsun
-Susam- çok tşk ederim canım kontrole gittiğimde mutlaka sorucam