Ses23 canım en iyisi göbek oluyor göbek deliğinden 4 parmak yana yapıyorum elimle sıkıyorum birde ilacı yavaş yavaş sıkıyorum hızlı sıkınca da morarıyor çünkü her türlüsünü denedim bu sayede morarmalardan kurtuldum ilaç yakan bi ilaç verdiğin an yakıyor ztn normal canım bana doktorum morluk normal ama kızarıklık kabarmalar normal değil demişti