Eveett kendime geldim bebegim de henuz yanimda degilken hikayemi yazayim, yanima gelince belki bu kadar vaktim olmaz...
Herkes 36. Haftalardan sonra dogum olsun diye beklerken ben nedense hep 39/40 olsun istiyordum ama 38+3 te geldi oglusum duramadi:)
Hep merak ediyordum doğumun basladigini nasil anlayacagim diye ama emin olun anlasiliyor... pazartesi gününe kadar bir seyim yoktu,esimle gezmeye gittik, eve geldik temizlik yaptik, oturduk tv izledik ama gecesinde nisanim gelmeye basladi kansiz sekilde, saat 3 gibi de ilk defa sanci hissettim o zamana kadar hic sanci hissetmiyordum uyuyordum beni uyandirdi. Ama o kadar uykum vardi ki sanci gecti uyumaya devam ettim, saat 6 gibi tekrar oldu yine uyudum:) sali gunu hamileligimin basindan beri ilk kez kendimi hasta olacak, boyle hani adet oncesi olur ya oyle hissettim. Bu arada gece bir anda sol bacagim bir anda şişti, hemoroidim biir anda cok asiri artti ve canimi cok yakiyordu.
Ogleden sonra sancilarim 15 dkda bir gelmeye basladi ama esime caktirmadim, 10dk, 7 dk derken saat 6 oldu aksam yemegi yedik ve sancilarim artik 4'5 dkda birdi esime dedim hastaneye gidelim. O da diyor ki bir seyin yok demi gider kontrolden sonra döneriz. Yine de cantami aldirdim esim inanmasa da dogum olacagina:) cunku ben golbasinda oturuyorum, hastaneye sehir hastanesine gelecegim ve arada 1 saate yakin mesafe var... neyse acilden giris yaptik, ilk kontrolde 4cm acikligim vardi ve hemen yatis verelim dedi doktor. Doğum katina alinca da ultrason, kanalmadan sonra nst ye baglandim,sanci odamda tek kisiydim aksam vakti oldugu icin yanima bir kisi aldilar, dogum başlayana kadar. Beni en cok sanci için beklerken nstye bagli olmak yordu, o lastikler beni boguyordu sanki:) neyse gece 3 gibi bi ara sancim cok azaldi, tam boyle uyuyacakken pat diye bir sesle suyum gelmisti. Doktorum hemen geldi acikligin 7 olmus artik dogumun hizlanir dedi biraz yurumek istedim bi 40 dk kadar yurudum, sanci geldikce comeldim yataga tutunup, rahatladim oldukca.bu sirada da 2 defa idrar ciktim o da rahatlatti. 40 dk gecince doktorum artik yat bakalim dedive yine nstye bagli yattim iste en sancili an o anlardi, 3 kere cok sanci girdi ve ikinma istegim geldi doktorum gelince seslen demisti seslendim tam aciklik dedi, ben acayip korktum ama daha cok sancim olacak diye beni kesin diyordum:) o da guldu miz doğuracak hale geldin ne kesmesi hem de cok rahat olacaksin dedi hemen odam dogumhane oldu catali actilar, ve sanci geldikce ikindim. Ama ikinmayi pek beceremedim gucum yetmedi sanirim doktorum hadi yapabilirsin dedimce devam ettim 3. Seferde basinin çıktığını hissettim son bir ikinmayla tamamen cikti dogumun baslayip bitmesi 20 dk kadar sürdü... bebegim hemen agladi yanimda temizlemeye aldilar, ama bir anda solunumda bir sorun var dediler, o an cok korktum, bir sey olacak diye... bu arada ben bebegime bakarken doktor eşini cikardi dikise basladi, cocuk doktoru geldi o anlar karmakarisik hala... cocuk doktoru cok buyuk bir sorun değil ama yine de biraz kontrolde tutacagiz dedi ve bebegimi goturduler yeni dogana... 3290 gr 52 cm dogdu oglum... henuz kucaklayamadim ve emziremedim ama sutumu sagmaya calisiyorum, bebegim kendisi soluk alabiliyor, 2 kere gormeme izin verdiler, ikincisinde cok daha iyiydi cok şükür.. boyle giderse bir kac gune çıkarsınız ve yarin da emzirmeye gelirsin dedi doktoru ben de 2 kere cok az sut sagip verdim... ben sabah kotu oldum doğumdansonra, kalp atisim ve atesim yuksekti ama bebegimi görüp bi on dakika uyuyuncaiyi oldum simdi sabaha gore cok iyiyim... hamileligim boyunca hep pozitif olmaya calistim, hala da oyle oluyorum, sadece tez zamanda oglumla bir araya gelmek icin duanizi bekliyorum...buradaki herkes icin dua ettim, Rabbim hepinize bu guzel duyguyu yasatsin... sorunuz varsa yazabilirim:)