Tgltkn 19+2 yim doktorum bebekte bağırsak parlaklığı olduğu söyledi ve perinatoloğa yönlendirdi bu durumu yaşayan var mı sonradan geçiyor mu bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🙏
Luisluis Tgltkn benim hem kalpte hem bağırsakta görünmüştü 24. Hafta gibiydi yanlış hatırlamıyorsam. Ama geçti çok şükür