Aynısını ilk gebeliğimde yaşadım, 38+2 de kontrol diye gittim bebeğin suyu çok azalmış dedi yatırdı, rahim ağzı açıcı verdi 12 saat açılma olmasını bekledi normal olması için ama benim açılmam olmadı 1cm idi sadece, suni sancı da veremem çünkü suyu çok az kaldırmaz dedi ve 38+3 de epidural sezaryenle oğluma kavuştum🙏 Kupkuru doğdu dedi, o kadar azdı benim sizi eve gönderdiğine göre o kadar az değil demek ki. Bu arada havuç suyu, suyun artmasını sağlıyormuş, hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah.