Percem normalde sabah 8 aksam 18:00 çalışıyordum. 1 saat yemek molamız vardı Toplamda 45 saatti yani. Suan sabah 8 öğlen 16:00 çalışıyorum 1 saat yemek molası düşünce 7 saat yapıyor 35 saat calısıyorum haftada. İs kanununda gecen günlük 7,5 saatin üzerinde çalıştırılamazlar şeklinde. Cumartesi çalışması olsaydı ama gitmek durumundaydım yine 08:00-16:00 olacaktı o zaman da bile 42 saat yapar yani 45 saati tamamlamak zorunda degiliz