EDT https://imgyukle.com/i/nJKI1R Kızlar Nst sonucum daha önceleri hep en altta olurdu bugün böyle çıktı doktor normal dedi ama hiç içime sinmedi devlete gitmiştim ağrım var diye acil doktor ilgilenmedi pek o yüzden teredütte kaldım anlayanınız var mı?