Ozge01 benim değerim ilkin 22,48di iki gün sonra 22,58 oldu bana kimyasal dedi doktor kendi kendine düşer adetinle dedi bende zaten adet olcam diye hiç uğraşmadım 2 hafta geçti kasıklarımda ağrı başladı Başka doktora gittim kist mi acaba diye Kan testi istedi 1800lerde çıktı zaten keseyide gördü ultrasonda geç döllenme dedi sizinkide benim duruma benziyo şuan 4 aylık hamileyim çok şükür sağlıklı bir oğlum olacak hemen karamsarlığa kapılmayın ama biraz kafanızdan çıkartın 1 hafta 10 gün sonra yine test yaptırın Eğer hala yükselmemişse zaten doktorunuzun dediği gibi kimyasal ya da dış gebeliktir.