Leylasnsy 8+1 günlüğüz. Çok erken biliyorum ama çatladım 😄 keseye göre cinsiyet bilen var mı acaba 🥰 [url=https://hizliresim.com/gbzkEL][img]https://i.hizliresim.com/gbzkEL.jpg[/img][/url]
Leylasnsy Gkcege kızımın ismi belli hazır hatta salonumda bile adı var o derece ama erkek hissediyorum sürekli yada istediğim için mi bilemiyorum 🤔🤭