Kızlar 8 ocakta 6 haftalıkken düşük yaptım dün gece formda takılırken aklıma takıldı birden test yaptım silik çizgi çıktı acaba bhcgm degerimin sıfırlanmamış olma ihtimali varmı görünce birden eşime hamileyim kalk diye uykusundan uyandırdım o da gayet düz Bi şekilde çok sevinme dedi 3 defa düşük yaşadım aklım karıştı duygularım alt üst oldu resmen ne yapayım akıl verin lütfen 🙏