22 yaşıma aylar kala kızıma kucağıma aldım. İlk gebeligimdi. Ama hiç korkmuyordum. Herkese on dakka da pirtlatcam diyordum😂😂 hep böyle düşünüyordum. Gebeliğim gayet güzel geçti. (İlk üç ay mide bulantısı ve 7.aydaki bel ağrılarını saymazsak😂) 38.haftdan sonra ailemin yanında kalmaya başladım.Tam 39+2 olduk. Sabah 5.20 de kalktım . Lavobaya gittim. Sütle kek yiyip yattım. Yatağa girer girmez önce iki üç saniye ağrı sonra suyum geldi. Ama bende tık yok . Çok sakinim. Kalktım annemin yanına yatak odasına gittim . Uyandırdım . Dedim ki benim suyum geldi. İnanmadı bana . Baktı ana suyun gelmiş dedi 😂😂. Hemen küçük 6 aylık kardeşimi hazırladı. Eşimi aradi. Hastaneye gittik. Hâlâ sancı yok ama 3 cm açılma var. Ambulansla ile gittik. Yolda sancım geldi. Beş saat sancı sonunda on dakka da güzel kızımi doğurdum. Şimdi ikinciye hamileyim. Zor geçiyor. Siz siz olun bebeğiniz küçükken ikinciyi düşünmeyin ❤️❤️