ibrahimasaf 123- ayyyy masallah ne gzell darısı bizlere insalllah bakalım zman gcip bizde o gunlri grcezmi
Masal78 ibrahimasaf Şubat sonu Mart başı gibi dedi bize doktorumuz sezeryan olucam şuan 33 haftadayim bebeğimiz 1 hafta ilerideymis bakalım Şubat sonu gibi gelir giye dusunuyorum hiç durmuyor karnimda sürekli beni tekmeliyor çok canımı acıtıyor 🤔😆😆😆😭
ibrahimasaf Masal78 bizimde orograma gore 30 nisan grunuyoo bakalım pasam ne zman gelcek doktor gcen kontrolde ters demişti inşallah donerde ne zman isterse gelir bizde tekmeler iice güçlendi tekme attgnda dısardan blli oluyo karnım oynuyo
Mekamu Bana da 8. Haftada tahmini bir doğum tarihi söyledi doktor. Onu son adet tarihine göre hesaplıyorlar. Uygulamadaki de aynı oluyor.
ibrahimasaf Sinem92 ayyy hiç demee bende sabırsızlnıyrum ki tam 30 haftalık olsun şimdiden zman durdu sanki snrası nasıl olur tahmin ble edmiyrum
123- ibrahimasaf goruceksnz tabikı Allah bekleyen herkezi kavuştursun sağ salim kucağımıza alalim ıns
Harika90 ibrahimasaf hem evet hem hayır ilk oğlum tersti o şekilde doğamıycağı için riske atmak istemedim doktorda birde erken doğdu dosyamda sezaryen yazıyordu zaten buda sezaryan olucak artık
ibrahimasaf 123- benim ilk gebeligim doktor erkek ddi bgun 28+1 olduk her kontrele gttgimde dktor hep erkek dio ama cevremdkler sagolsun habire degişir o degişir o dyip druyolar 😡