Osgem2019 bende anlamıorm ki canım doktorlar nasıl doğal olmayan şekeri çok abartılı olan bir ürün önerir... ben zayıf olmama rağmen doktor şekeri ve tuz kes dedi kahve çay bile ölçülü bende tuzu azalttm şeker de meyve olarak işte çok abartıya kaçmıorm muz yersem bugun yarında portakal yada mandalina yiyorum... Allahtan şeker ile aram hiç yok çaya kahveye atmam şekerli pastaları da sevmem tuzda zorlandm onuda azalttım bayağı