ariyaliyya bebegin zaten besleniyordur emin ol. Herkesin gebeligi kendine özeldir farklı gecer, baskasiyla kiyaslayip kendimizi uzmeyelim. Saglikli ve dogal beslenme konusunda elinden geleni yap yeterli bence başka birine iyi gelen sana iyi gelmeyebilir. Senin ve bebeginle ilgili en dogru seyleri doktorun soyleyecektir. İnsallah saglikla kucaginiza alirsiniz.