BabyLover Dilarasavull44 ay ay ay maşallah 😍ne zaman gösterir hiç bilmiyorum 13ten gidiyoruz biz de🤩 siyah beyaz ultrason fotoğrafı var mı kuzunun 👼
Havva_cskn Leylasnsy fasulye şeklinde toplu olursa erkek dagınık olursa kız diyorlar ne kadar gerçek bilmiyorm teyzem görunce söylemişti fasulye şeklinde bu kesin erkek die ve erkek bebek bekliyorm😊
hilal_yener Dilarasavull44 maşallah bende anlamadım cinsiyetini allah uzun ömürler versin benimde kızım olacak
Dilarasavull44 Leylasnsy bana pipiyi gösterdi 13 haftalik %70 erkek dedi 15 haftalik %90 erkek dedi şuan 16 hafta 3 günlük tam erkek dedi bakalım hayırlı olur inşallah
hilal_yener Dilarasavull44 ben 20 haftalıkken öğrendim 17 haftalıkken erkek dediler devlet hastanesinde bana özel doktora gidiyorum şuan 20. Haftamda kızım olcağını öğrendim 😂 bide devlette %de 90 demiştiler 😂😂😂
Dilarasavull44 hilal_yener bana 12 haftaliktan beri erkek diyolar 2 3 doktara gittim pipyide gösterdi doktor