Smile Haftadayım fakat ağzımda tatlıda yesem tuzluda yesem geçmeyen acı ekşi kötü farklı bir tat oluyor buna nasıl bir çare bulabilirim ? 😔🤦🏼♀️
Ebru Smile mide asidinin yükselmesinden dolayı ağzına öyle bi tat geliyo leblebi çok işe yarıyo tavsiye ederim
Buketar Smile aynı durum bende de var sanki böyle antibiyotik çiğnemişim gibi iğrenç bir tat.. hem de daha 7. Haftadayım.. Allah hepimize kolaylık versin
deletedmom11 O mide ekşimesi kızLar ağza kadar çıkıyo çaresi pek yok çekecez mecbur ikinci trimestere girerken wede girince ki zamanLardanoLanLarda daha çok oLuyo
Smile deletedmom11 midemde zaten sorun var reflü iyice beni mahvetti ama gün saymaktan başka çare YÖK anlaşılan