Merhabalar 5 haftalık hamileyim☺️ 3bucuk yıllık evli 6 aydır bebek yolu gözlüyorduk çok şükür nasip oldu. Çok ilginç tarifsiz bir duygu . Mutluluğun tarifi yok lakin endişeninde . Endişe dediysem bebeğime bişe olcak endişesi . Bir kaç gün evvel lekelenme yaşadım çok korktum dr gittim iğne yaptırdı ertesi gün herşey normal sonraki gün bir lekelenme daha hareket etmeye korkuyorum . Rapor aldım evde öylece yatırıyorum. Beta değerlerim pazartesi 4bin küsür bugün 7 bin küsür çıktı. Dr iyi dedi ama ben bir daha lekelenme yaşar mıyım bu bebeğime zarar verir mi korkusuyla sürekli tuvalete gidip iç çamaşırıma bakıyorum. Buna benzer şeyler yaşayan var mı ? Ve deneyimli hamişlerden bişeyler duymak iyi gelir diye yazmak istedim