Merhabalar,
Şuan 31+4 günlük hamileyim. Çalışmaya devam etmek istiyorum. Çalışabilir raporunu bu hafta mı iş yerine vermem gerekiyor? Yoksa 32+6 günlükken mi
Vermeliyim? Sonrasında da37+6 günlükken izine çıkmış olacağım sanırım. Ne kadar geç çıksam o kadar iyi olacak. Bilen anneler bana yardımcı olabilir mi?