Senacelikk 37 haftaligim Mutfaga gittim is yapmaya ayakta bi sure durdum sol ayagimi atip da yürüyemedim sol kasigima agri girmeye basladi kendimi banyoya attim banyodan zorla ciktim ordan odaya gelemedim 1 saattir agri cekiyorum hastaneye gitmelimiyim
tumerseyma Senacelikk Eğer sürekli ve artarak devam ediyorsa ağrın gitmelisin diye biliyorum , geçmiş olsun
kubra1997 Senacelikk kanamaniz yoksa suyunuzda gelmiyorsa birazcik daha sabredin asiri degil evin icinde birazcik turlayin eger dogum sancisiysa hastaneye gidin
FatmaE123 Senacelikk bende 38 haftadayım bende de sağ ayağıma ağrı giriyor sancı daha doğrusu kasıklarımda ağrılar başladı yavaştan gebelik okulundaki ebe vücut kendini Doğuma hazırlıyor kendini dedi bebekte aşağıya inmiş biraz ☺️
Nurr Canım bence biraz uzan ayaklarını yukarı dikle doktorun numarası varsa Bi sor istersen gecmezse hastaneye git 🌸
Senacelikk Nurr dinleniyorum dinledikcede bi kuvvetli vurup gidiyor telrar geliyor doktorunda numarasi yok malesef