SinemErylmaz Kızlar merhaba Şeker yüklemesinden sonra karaciğer enzimleri biraz yüksek çıktı dahiliye ye gittim herşey normal 100 e kadar normal dedi böyle durum yaşayan var mı hamilelikte oluyormus dogum sonrası geçiyor dediler
TugbaLafci SinemErylmaz dahiliye doktorun normal dediyse dert etme canım dahiliye doktorları kan değerleri konusunda daha bilgili benimde şeker yüklemesinden sonra değerlerim biraz yüksek çıkmıştı 1 hafta diyet yaptım sonra tekrar ölçüm yapıldı şeker yüklemesi olmadan değerlerim normal çıktı bi sıkıntı olmadı çok şükür
elfayaz aman dikkat et canım ablamda erken doguma sebeb oldu ama doğumdan sonra geçti saglıklıca kucagına alırsın inşallah
elfayaz SinemErylmaz canım senin değersin düşük çıkmış zaten endişe etmene gerek yok kalbini rahat tut ablamın değerleri çok yüksekti
deletedmom11 BöyLe tıbbı konuLarı doktorundan başkasına sorma herkesin bünyesi başkadır kimse biLemez yaşasaa biLe böyLe bişi kendi bünyesine göre yaşamıştır boşu boşuna tedirgin oLursun gereksiz stres
TugbaLafci SinemErylmaz aynen canım ama bana doktorum bi kaç hafta yasakladı stres yapmadığın sürece değerlerin normale döner merak etme 🤗