Merhaba tatlı cici hamile ve güzel anne adayları🙏🏻 Buralara yeni üye oldum sizlere danışmak istediğim bi konu olacak 10. Haftamıza girdik çok şükür bu sürece kadar folik asit kullanıyordum. Doktorum ilaç olarak Folattro diye bişey yazdı. İlk hamileliğim ve ilk deneyimim olacak birkaç yerde okudum düşük olma riski varmış bu ilaç yüzünden böyle bir sorunla karşılaşan var mı ? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?