EsraOzsusam Ays2204 bn bugun kontrole gittm ama dogum olmadı :) beklemedeyiz ama dün dogum katına cıkmıstım gayet temizdi
Ays2204 EsraOzsusam eşler doğuma girebiliyor mu doğuma kendi mutlaka doktorumuz mu geliyo süsleme çekim yapılıyor mu Bi de doğum ücreti ne kadar canım bilgin var mı bu konularda. Ama özellikle doktor tavsiyesi ☺️ çok sordum k. Bakma lütfen 🙏