Nadis_cvk Kızlar tetonoz aşısı oldum bir kaç gün önce şuan da ise sağ kolum uyuşuyor karıncalanıyor gibi oluyo gün içinde de sol kolumda da aynısı oluyo aynı durumu yaşayanlar varmı nedir bu ayın 13 unde randevum var geçmezse ozaman doktoruma da soracağım 😌
Burcu2626 Nadis_cvk asidan kaynakli midir bisey diyemicem ama bende de olmustu ozellikle geceleri oluyordu magnezyum kullanmaya basladim doktoruna bi danis istersen
Burcu2626 Nadis_cvk buyuk ihtimal magnezyum baslarsiniz o zamana kadar gunluk 1 sise sade maden suyu icebilirsiniz kramplariniz olmamasi icin de bol muz tuketebilirsiniz
Nadis_cvk Burcu2626 ama şuan da sadece sağ tarafımda aşılı kolumda devam ediyor bilemedim o yüzden yine de doktoruma söyleyeceğim
Burcu2626 Nadis_cvk hic bilmiyorum yanlis bilgi vermek istemem ben sadece doktorumu aradim kolumda karincalasma uyusma oluyor dedim o da bana magnezyum ilaci resmi atti kullanmaya basladim ama faydasini gordum