Hiç korkma 30 lu haftalara gelene kadar genelde aşağıda kasıkta olan çok var.Benimde kasıklarda ancak yattığımda bebeğimin hareketlerini bazen karnımda hissediyorum.18+2 yim.Eğer tehlikeli bir durum olsa doktorlarımız bunu mutlaka söylerdi.Ben hatta yolculuk yapabilir miyim diye sorduğumda fizana bile gidebilirsin demişti.Sıkıntı etme🙂