15 haftalık hamileyim çok kötü grip olmustum ve bugün hastaneye acile gidince doktoruma da ugrayayim dedim ve oglumuz oluyormus ogluşumu bekliyorum kizlar ay çok heyecanlı ilk çocuğumuz eşim erkek erkek diyirdu bende kız olacak diyordum esim kazandı neyse prensesleriyim artık iki sevdiğim adam olacak❤❤❤