Merhaba anneler 38+5 teyim geçtiğimiz cuma gecesi jölemsi ve mukus gibi olan nişan geldi ertesi gün akşama kadar hafif şiddetli sancı ve ağrılar devam etti.Ama ertesi gün akşama kadar hiç bir ağrım yada sancım olmadı pazar günü de düzensiz aralıklarla devam etti pazartesi akşama doğru kasıklarıma giren sancılarla artık acile gittik nst de sancım çıkmadı muayene de doktor 1 santim açıklık var ama duraksama olmuş bekleyin bi durum olursa gelirsiniz dedi biz geri döndük sabaha karşı bu sefer kahverengi lekeyle birlikte nişan geldi ve ertesi gün akşama kadar akıntıyla birlikte gelmeye devam etti bir yandan hafif çaplı ağrılarda birbirini seyr etmeye devam ediyordu bugün rutin kontrolüm vardı ve doktorum açıklığın halaa 1 santim olduğunu söyledi acaba buna benzer durum yaşayanlar ve konu hakkında bilgi sahibi olanlar varsa yazabilir mi?