Btr
Merhaba kuzu
Geçmiş olsun
Allah acil şifalar versin 🤲
Ben her ay gidip kan ve idrar tahlili veriyorum, onları da nefroloji ve perinotoloji doktoruna gösteriyorum.
Detayı için mutlaka NEFROLOJİ bölümünede muayene olun. Onların yapacağı tahliller daha sağlıklı oluyor.
Gebelikte yanlış hatırlamıyorsam max 300 olması gerekiyor. 300 ve ya çok üzerinde olursa; aynı zamanda tansiyon 14/9 ya da üzerinde olursa gebelik zehirlenmesine neden olabiliyormuş.
Tuzlu yiyecek içecek her türlü gıdaları azaltmaya özen gösterin. Tatlıyı olabildiğince doğal meyve kuruyemişlerden karşılamaya çalışın.
Bol su içmeye özen gösterin
Çıkan tahlil sonuçlarına göre beslenme listesi isteyin. İmkanınız varsa diyetisyene gidin. Çünkü onlar boy kilo gebelik haftası v.s göre almanız gereken protein gramına göre beslenme listesi veriyorlar
Hamilelik takibi içinde Kadın Doğum alt bölümü Perinotoloji bölümüne gitmeye özen gösterin
İmkanınız varsa ve başka risk yoksa günlük 30/45 dk yürüyüş spor yapmaya özen gösterin
Yeme içemeye dikkat edilince çok şükür ciddi sorunlar olmuyor.