Merhaba kızlar dün 3 küçük test için hastaneye gittim.ultrasona bakan doktor cinsiyetini söyledikmi dedi hayır dedim.Erkek dedi kesinmi dedim kesin dedi tam 15+6 haftalık olduk bugün bitane kızım var dünya tatlısı4 buçuk yaşında Rabbim gönlünden geçeni hayırlı kıldı.insaallh herkesin gönlüne göre verir Rabbim.sizle paylaşmak istedim sizler ögrendinizmi cinsyeti