Canım doktoruma sordum zaman dördüncü aydan sonra gebelik boyunca bir kere boyatma hakkın olduğunu söyledi özel doktorum ama açıcı çok zararlı ve bütün boyalar artık kimyasal kokusu bile zararlı bence bekle doğumdan sonra emzirme olucak unut bence ben boyatmadım sağlığı için