37+5 günlük olduk iki gün önce sancım başladı 3 dk bir geliodu ertesi sabaha kadar bekledim aynıydı yavaştan şiddetleniodu ebe muane etti 1 cm açıklık sancıların güzel dedi öğledrn sonra sancılarım azaldı tekrr muane için gittim 2 cm eve geri döndükten sonra sancım tamamen gitti ve hala yok hurma yedim merdiven inip çıktım yürüdüm tarçınlı su meryem ana otu aklınıza ne gelirse ama yok sancım gelmio ne yapmam gerekiyor çatı kemiğim çok ağırıyo biran önce doğurmak istiyorum