Hanımlar indirimden miss gibi park yatak aldım 🤣 bugün geldi kurdum ama şimdi bunun içine nasıl bir yatak almalıyım ? Belli bir kilo kapasitesi olduğu için ağır bir yatak alıp koymak mantıklı gelmedi. Sonuçta ilk 6 ay orta katı kullanacağım. Sizce kendim hafif bir yün döşekmi yapsam ? Öyle rahat edebilir mi sizce? Viscon ya da pamuk yataklar var bunların içine ama yorumları pek kötü kimse memnun değil ince vs diyen var. Nasıl yapsam bilemedim 🤷🏻♀️