Gupssse sanırım düşmesi kişiden kişiye değişiyor, ben de bugün kürtaj oldum, beta hcg takibi önermedi doktorum, gebeliği 2 ay sonra planlayın dedi, değer sıfırlanmazsa artışı takip edilecektir arkadaşların da dediği gibi, o yüzden idrar testleri yapmayın bence