Gulkkl 34 haftalık olduk şükür. mide yanması ile basim belada nexium ve gaviscon kullanıyorum. Birde buna eşlik eden cati ağrısı var tabii bunun icin de yeni bir vitamin verdi doktor. Agriyi bir nebze daha cekilir hale getirdi yatakta dönemiyor, adım atamiyordum.Ekstradan previa oldugum icin bebek kafasını ne zaman esine fazla dayasa dayanılmaz bir basınç ve ağrı yaşıyorum. Bu hafta bu sebepten iki kere hastanelik oldum. 33+5 te kilosu 2525 gramdi.Sag salim almak nasip olsun kuzucuklarimizi kucagimiza insallah.