Fatoserin benimde doğum Mayıs bası 25+2 yim suan ikinci bebeğim sezaryen olacağı icin Mayıs ilk haftası alırız dedi doktorum ben aldım bseyler fikir olsun size de . 0-3 aylık tulum zıbın alt üst takım 10 ar adet aldım cok almadım gerisini 3-6 aylık alıyorum 3-6 aylıklardan da 10 adet tulum 10 adet alt üst 10 adet zıbın şeklinde alıyorum sonrasında gerekli olursa daha alıcam . Mayıs bebegi olacak zaten ama yine de oyle şortlu falan seyler almıcam özellikle ilk 40 gün anne karnındaki sıcaklığı koruyun diyorlar cok ince giydirmem diye düşünüyorum yani en fazla kısa kol zıbın altına uzun pijama gydrrm bir süre sıcak da olsa sonrasında 3 aylıkken falan bakarım duruma göre