Dün tam 15+3 hafta da cinsiyetini öğrendim doktora gittik eşimle okadar heyecan bastı ki yerimde duramıyorum sürekli tuvaletim geliyor neyse odaya girdim asistan jeli sürdü karnıma doktorum geldi aleti karnıma koyduğu an gördüm dedi eşimle şok olduk 😂 eşimde bende o saniye erkek demişiz içimizden bukadar çabuk gördüğüne göre diye sonra doktor kızınız olacak diyince beni bir ağlama aldı sonrası doktor ne dedi hatırlamıyorum bile hayatımın en güzel anlarından biriydi Çıkışda yüzde 70 ihtimal felan mı diye sordum doktora hayır yüzde yüz kız dedi doktorum hala inanamıyorum hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hep kız hissediyordum herkezde benim aksime erkek olucak diyordu herkez şok 😂🐣 sanki dünden beri anne gibi hissediyorum kendimi mutlulukdan uçuyoruz Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻