21 haftalık gebeyim 3-4 gün önce rahmimde kasılma vardı doktoruma sordum normal olabilir dedi dün ultrasonda bakıldı hiçbi sıkıntı yoktu bugünde sanki bebeğin hareketini rahmimde hissediyorum vajinada bi baskı oluyo aniden yukarıdan aşağıya iten birşey varmış gibi hissettim ne olabilir bu?