Canım benim de göbeğimde ağrı oluyordu bazen sağda bazen solda her sabah kalktığımda endişeleniyordum bacağımız arasına yastık koyarak yatmaya başladım koyduktan sonra sağ sola yattığımda göbeğimin üstüne yattığımı farkettim çünkü yastık seni sabit tutuyor o yüzden tam dönmüyorum çok şükür ağırlarım Yok artık sende öyle dene bir istersen ☺