Merhaba arkadaslar.36 haftalik olduk.bugun doktorumla dogum seklini konustuk bebgim makat gelismis.o yuzden sezeryan olacagim spinali tavsiye etti doktorum.ama ben o ortami duyar gorurursem kotu olurum diye korkuyorum.genel anestezi sordugum da ise bogazdan nefes borusune tup yerlestirdiklerini soyledi.bunu ilk defa duydum size de boyle mi yapildi yada duydunuz mu.bayildiginIz mi takiyorlar yoksa uyanikken mi