Ozlemmmmm Dun aksamdan beri belimde ve kasiklarim agri var hic bu kadar agrim olmamisti bacaklarimda agriyor bu durum normal mi
Busranrunal Ozlemmmmm dünden beri bende kafamda ne senaryolar kurdum valla benimde çok ağrım var kaşıklarım sert sizinde öyle mi acaba dün bende magnezyuma basladim
BerilTuranHoolu Bende 19 haftalığım doktoruma aynı şikayetleri belirttim magnezyum verdi normalmiş yani telaşlanma canm
Ozlemmmmm BerilTuranHoolu cok sevindim bende magnezyum icsem mi diye dusunuyordum daha once vermisti tesekkur ederim😍
Sevda6767 Ben de bugün 19a girdim. Perşembe günü randevum vardı aynı şikayeti söyledim özellikle kasik ağrısı. Doktor çok normal dedi 🙂