Bde Rabiaa59 sukranaslier Minnosun_annesi Cnsgizem misafr Teşekkür ederim kızlar çoğunluk temassız ve kulaktan ölçer almış yarın Allah nasip ederse yapıcaz bütün alışverişimizi bakalım e bebekte neler var peki e bebeğin ateş ölçerini kullanan var mı
gmzmg Bde kulaktan ölçer yenidoğanda tercih edilmiyor diye biliyorum. koltuk altından ölçen birini alacağım ben.
Bde gmzmg teşekkür ederim canım bakalım neye karar vericem bazı yerlerde temassızların yanlış ölçtüğünü okudum bende kararsızım oyzden
gmzmg Bde yenidoğan için, hatta 1-2 yaşına kadar ne temassız ne de kulaktan ölçer tavsiye ediliyor. en güveniliri koltuk altı. özellikle temassızlarda yanlış ölçüm olabiliyor. kalibrasyon kaynaklı tabii
Bde gmzmg teşekkür ederim canım bende koltuk altından olanı alayım eskiden de öyleymiş nasıl büyümüşüz bizlerde o kdr çok kastırmaya Grek yok