Ballilokmatatlisikizim Hanımlar , 11.inci haftadayım ve bugün tansiyonum 15/8 çıktı 10 dk sonra tekrar ölçtüler 14/8 çıktı böyle bi durum başınıza geldi mi sizce neden kaynaklanıyor olabilir yaşım 25 , doktor böyle genç yaşta ne tansiyonu bu böyle dedi
Bgmbyz Ballilokmatatlisikizim geçmiş olsun bugünde benim 13 8 çıkmıştı 20 haftalığım dikkat edin yüksek tansiyon bebek için tehlikeli serum verdiler mi takio edin tansiyonuzu ben sürekli bakıyorum 3 4 defa baktım tegirgin oldum
brnr09 Ballilokmatatlisikizim hastane ya da doktor fobiniz varsa çok normal. Ben de beyaz önlük görünce heyecanlanıp tansiyonu yükselen bir insanım 🙈 hamilelik öncesi nasıldı acaba tansiyonunuz?
eylemc Merhaba Yeme içme, yorgunluk ya da psikoloji etkiliye bilir. Ölçüm yapmadan en az 15/20 dk kadar dinlenmiş olmanız gerekiyor 🙂
Ballilokmatatlisikizim eylemc dinlenip tekrar ölçünçe de çok farklı çıkmadı sanırım diğer faktörler etkili
Ballilokmatatlisikizim Bgmbyz serum vermediler ama doktorum sabah akşam tansiyon ölçüp liste tut dedi
Ballilokmatatlisikizim brnr09 daha önce hiç tansiyon problemi yaşamadım , belki vardır ama hiç ölçtürme gereği duymamıştım