Samsunn55 Merhaba kızlar. 15 ocakta kimyasal gebelik geçirdim. 3 gündür azar azar kahverengi ve koyu kırmızı kan geliyor akıntıyla beraber. Bu durumu yaşayan varmı ilk kez yaşıyorum böyle ara lekelenmeyi
Annesed Samsunn55 bende 9 ocakta öğrendim beta hcg 34 dü doktor kendiliğinden düşer dedi 11 ocakta kanamam başladı adet gibi 1 hafta surdu adet bittikten 5 6 gun sonra dediginiz gibi kahverengi az az geldi
Symcvk Benim de 9 gün sürdü ilk günler kırmızıydı sonra kahverengiye döndü ara ara kesildi ara ara geldi canım