bukusum kızlar dogum ıcın tamamlayıcı saglık sıgortası yaptıran var mı. hangı sıgorta sırketını tavsıye edersınız. izmir de yaşıyorum
ozgeya bukusum Bizim Tamamlayıcı Allianz sigortamız var ailece.Doğumumu da İzmir Medicalpark Hastanesinde yaptım.Çok memnun kaldık.
1erkek1kiz bukusum o zmn hepsını yaptırabilirsiniz eger hamileysen tek sans var oda demır hayat siğorta
bukusum ozgeya pekı bende orda dunuyorum medıcal de. doktorlar ayrı ucret falan olıyormus galıba o bızı etkılemıyor degıl mı. bırde oda susu fotografcı falan olayı var onları sıgorta karşılamaz herhalde sız nasıl yaptırdınız.
bukusum sız yaptırdınız mı. bana anadolu sıgorta mantıklı geldı cunku bekleme suruseı yokmuş. dıgerlerı 1 yıl bekleme surelerı var
bukusum Provadorr ben agustos ayı gıbı dusunuyorum allah ızın verırse. anadolu yaptırsam sorun yaşamak ıstemıyorum da. cunku bekleme suresı olmayan tek sıgorta sırketı
ozgeya bukusum Hastanenin doktoruna giderseniz ayrıca doktor ücreti ödemiyorsunuz.Fotoğrafçı ve oda süslemenin parasını sigorta karşılamıyor evet,onu siz ödüyorsunuz.Ben oda süslemesi yaptırmadım,sadece fotoğraf çekimi yaptırdım.
Tubasim bukusum benimki Acıbadem tamamlayıcı sigorta canım çok memnunum muayene ücretinin yüzde seksenini ve Doğumu karşılıyor
bukusum Tubasim acıbadem ıle bende gorustum 5 ay bekleme suresı verıyor. evet benım ıcın yeterlı oluyor.pekı 2. yıla geldıgımızde yıne ucret oduyor muyum ındırım falan yapıyorlar mı
1989-- Tubasim benimde allianz tamamlayici saglik sigortam vardi ve acibadem tamamlayici ile anlasmamiz yok dedi allianz in baska bi sigortasina gectim koc emekli vakfi na geçtim simdi yuzde 75 ini karşılıyor
1989-- bukusum tamamlayici saglik sigortasi dogumu karşılamıyor benim karsilamiyordu sigortami degistirdim yilbasinda
1989-- bukusum allianz is yerim sagliyor bu sigortayı dogum policesi yoktu icerisinde o yuzden koc emekli vakfina gectim