Aysegulelma Arkadaşlar merhaba şuanda hamilelik dönemindeyim doğumda inşallah bir aksilik olmazsa hep bebeğimi anne süütüyle beslemek istiyorum fakat doymadığı durumlarda yada sütümün gelmediği zaman veya sütüm kesilirse hangi mamayı kullanmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok açıkcası sizinde tavsiyeleriniz üzerine kafamda bi marka oluşsun istiyorum. Sizin mama tercihiniz ne olur?? 😟
AyaYlmazYldrm Aysegulelma bn oglumu hipp ile buyuttum harika sindiirimi kolay gazsiz bir mama tavsiye ederim
Saryamom Genel bi algı keçi sütü agır gelir diye düşünüyoruz ama anne sütüne en yakın sindirimi en kolay süt keçi sütü imiş mesela Masum bildiğimiz inek sütü çok zararlı bebeklerde
Songulkls27 Benim ablamda bebeğini golden goat keçi sütlü mamayla besledi hep memnundu. Keçi sütü anne sütüne en yakın süt diye biliyorum
Meftunbade Hipp combiotik kullanmanızı öneririm bebeklerde gaz yapmıyor keçi sütlü maları hemen önermiyoruz çünkü bazı bebeklerde keçi sütüne alerji cikabiliyor
Aysegulelma Meftunbade peki mamaların içinde kataron yağının olduğu söyleniyor sadece similac da olmadığını duydum dogrumu aceba
bebegineasikanne Humana mama duydun mu bilmiyorum ama güzel mamadır biz onu kullandık baya ne gaz yaptı ne de kabızlık sorunu yaşattı öneririm canım
Bellazarea Ben hipp combiotic aldım, yaşadığım ülkede bütün hastaneler bu mamayı kullanıyor, araştordım, bir bildikleri vardır dedim aldım umarım memnun kalırım