Herseyimoldun Bugün kontrolüm vardı 40 haftalık olmuşuz haftaya çarşambaya kadar sancı falan olmassa çarşamba sabahı suni ile doğuma alacak
Bahar2 Herseyimoldun 40+2 Cuma’ya randevu verdi bakalım inşallah randevuya kadar doğururuz Allah bir avazda nasip etsin