Bildiğim kadarıyla 18-24haftalar arasında yaptırılıyor. Organları bakılacak kadar gelişmiş olsun diye. Ben 20.haftada yaptırmıştım, gebelik esnasında ya da hemen doğum sonrasında müdahale edilebilecek hastalıklar varmış. Yani sonradan pişman olmamak için yaptırılmalı bence de, sonuçta yaptırınca kaybedeceğiniz bişey yok ☺️