VLD-61 gtitiz23 tüp bebek farketmezki oda zamanı geldiğinde doğar.normal bebekten hiç farkları yok ki
Gulanelis ilkgozagrim_ aramızda bir gün var bu gece 12 den sonra bende 140 olacam Allah evlatlarımızı bize bağışlasın:)