Bende vitamin eksikliği olduğu için folik asit destekleyici vitamin hapı verdi bide D vitamini kullanıyorum.dün doktora gittim Konya Özel Anıt Hastanesine sadece ultrasonla baktı kese oluşmuş bebeğin kalp atışlarını hafif hissediyorum dilerseniz alttan bakalım daha net duyarız demişti ama ben bebeğime bişey olur korkusundan baktırmadım onun haricinde kan testi vs birşey istemedi haftaya tam net olarak bebeği ve kalp atışını duyabilirsiniz dedi.